2011.09.29 - bröllop

Idag gifte jag mig! Det var jättevackert. Alla gäster grät (inkl jag och Arne) och ja, det blev väldigt lyckat. Jag hade precis gjort fönvågor på min boy och sen hade jag inget att göra så jag förberedde honom för att gifta sig! Det var väl en bra sysselsättning, om man inte har något att göra, så där lite spontant?! Fotografen Denise tog både bilder och filmade, har dock inte filmen men den kanske Karin, vår fina best man skicka till mig? :)


Hela gänget! Denise räknas ju eftersom hon tagit bilden ;)

Best man Karin och Arne!


Mikaela var päst!

Tove var såklart min tärna! Ser ni den fina blomman hon hade i håret? :)

Kärleksparet, numera man och hustru!

Min bukett + ringarna

Så fint så fint!


Kommentarer
Postat av: BRUDTÄRNAN MED DEN FINA BLOMMAN(SLIPSKNYTARN)

VÄRLDENS FINASTE BRÖLLOP, GRÄT AV GLÄDJE <3

2011-09-29 @ 19:18:44
URL: http://kotlettkex.blogg.se/
Postat av: karin the bestman

skickar den inom kort! men hur? hahah

2011-09-29 @ 22:49:32
URL: http://karinsandell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0