Vi har det bäst

HEJ! Det var ett tag sen! Vi har fullt upp här, laga mat, diska, göra efterätt, hahaha! Jag trivs jävligt bra här kan jag upplysa er om! Snart är det dock dags att ta bussen till skolan, naturkunskapA står på schemat och som ni kanske vet är det varken min starka sida eller favoritämne. Det värsta ämnet vi har nu på hösten. MatteB kommer nämligen inte förrän i vår ;)

Borde följa Toves exempel och sminka mig, får göra det när Mikkis kommit ut från badrummet! Tror till och med eventuellt att jag har sminket därinne. Eller så ligger det i en av alla mina väskor. Ni ska få se lite biler senare, sitter inte vid min dator nu så skickar över dem senare när vi fixat det här internet på våra egna!

Ikväll är det middag. Trerätters fransk. Jag står, som jag skrivit tidigare, för efterrätten. Tror dock inte att den kommer slå Mikkis vitchokladspanacotta förra middagen för den var storslagen! Haha, senast i gårkväll låg vi i sängen och pratade om hur god den faktiskt var! Förra middagen var det italienskt ju och det innebar fyra rätter. I <3 italian.

Ha det bra, för det kommer jag ha ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att ni har det bra<3



liiiiite saknar du oss kanske? För det är tomt utan dig vill jag lova:)))

puss o kram

2011-10-21 @ 11:55:54
Postat av: Mikkis

Efterrätter är bäst! Oj, var den så god? ;) haha

Din kommer säkert bli minst lika god :D MMM

2011-10-21 @ 12:56:52
Postat av: Anonym

"Anonym" (som jag tror är mamma)

Jodå :) puss

2011-10-21 @ 12:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0