Välkommen till rastlösheten, Ida!

Då var jag hemma-hemma igen då. Känns underligt, haha. Jag är rastlös! Jag hade ju hunnit vänja mig!! Sjukt ensamt är vad det är, ska dessutom sova ensam, i en liten säng.. Kommer dock bara bo hemma sex dagar, sen bär det av igen! Ska bli askul! Tror även att det är en aning lärorikt.

Vad jag ska göra nu vet jag inte! Plugga lite kanske? Har engelskauppgift som ska lämnas in innan onsdag. Och en frisöruppgift. Ska uppdatera mitt portfolio med tre nya arbeten... Skriva lite på CV:t? Fan vad jag har att göra. Tyckte inte det var så mycket fram tills jag skrev det.


Kommentarer
Postat av: KOMBON

Det känns jättekonstigt! Vi får allt ta och se till att skaffa ett extrajobb så vi kan flytta ihop ;)

2011-10-23 @ 21:37:22
URL: http://kotlettkex.blogg.se/
Postat av: zxåäöwq

Håller med Tove, extrajobb vore riktigt nice!

2011-10-23 @ 22:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0