I never thought that I could walk trough fire

Mitt liv har aldrig varit bättre än vad det är just nu. Och det i sig är så jävla grymt och jag tar verkligen vara på det. Fast det skrämmer mig även lite, jag bara väntar på käftsmällen. Nu låter det här jätteynkligt och sorgset, men det är ungefär vad jag är van vid. Det har alltid varit något.

Självklart är jag medveten om att det inte behöver bli så den här gången, jag har ett nytt liv och jag är som en ny person, men det sitter ändå inpräntat någonstans. Jag ska försöka komma åt den delen där den tanken förvaras och kasta ut den.

Jag känner mig otroligt nöjd med att vara jag just nu, fattas kanske en liten detalj men det klarar jag mig så bra utan så det behöver jag inte räkna med, det vore mest ett plus i kanten.




Kommentarer
Postat av: karin

sv: dom borde få en privat dejt!

2011-10-27 @ 21:03:41
URL: http://karinsandell.devote.se
Postat av: Version 1 av 3

Det behöver inte komma något bad! Vi hoppas att det håller i sig och njuuuuuuter! <3

2011-10-28 @ 21:31:20
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0