Trevliga busschaufförer

Idag åkte jag ner en snabbis på stan (fick åka hem väldigt kvickt då min sko började gå sönder.... haha, fast det är en annan histora), och på bussen hem så var det världens trevligaste och gladaste chaufför. Jag ska inte dra alla chaffisar över en kam men 99% av alla jag åkt med har varit otroligt osociala och tjuriga. Den här mannen var uppriktigt glad! Han pratade på med två småkillar som hade tusen frågor om bussar att göra, skämtade med en tant så hon fnissade ända tills hon satte sig på sitt säte o.s.v.

Fler chaufförer borde vara hälften av honom i alla fall, då skulle jag åka buss väldigt mycket oftare!!


Passande med att det är buss 12 på bilden, precis som idag ;) Stod dock Viptorp och inte Centrum, men annars så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0