Träff med A. Carlsson i L.A

Idag på Hemköp gick vi förbi en Läkerolställning och gissa vem jag hittade på bild?!? ANDREAS FUCKING CARLSSON!! AAAAH!! Blev glad. Hahaha ja, jag tycker han är skithet och jag är förmodligen den enda i min åldersklass som tycker det men det skiter väl jag i! Tove och Mikkis rynkar bara på näsan och skakar på huvudet när jag pratar om honom, haha! Jaja, så kan det gå! Man kan i alla fall vinna träff med honom i L.A och ja, jag skulle inte tacka nej ;) höhö. Okej, han är typ äldre än min farsa men ändå.. :D

Här kan du tävla!

(alltså AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! Jävla sexy)


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har tävlat! Tihi, tänk så vinner man :O

2011-10-09 @ 22:52:45
URL: http://marperette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0