The night.

Har varit på stan med mamma en sväng, köpte lite julklappar till systra mi! Det gäller att börja i tid ;) Nej men det är lika bra, sen är allt bra slut.

Efteråt körde jag hem oss och nu är det matdags snart. Såg på facebook att familjen N/L fått trerätters, tycker kockarna ska komma hit och slänga ihop det här också ;) Idol snart, dåligt tema, dåliga låtar men det blir nog bra ändå. Ser framemot Linni och Amanda P, såklart. Olle eller André får gärna åka ikväll. Eller Molly. Har tröttnat på henne, big time!

Imorgon flyttar vi igen! Ska bli så jävla kul!! På måndag är det halloween och det ska firas med middag och utklädnad. Min är suuuperläskig. Höhö.

Kommentarer
Postat av: KOCKEN

HEHEHE! Glöm det! Nu ska jag sitta och vänta på en redig karl som fixar trerätters middag åt mig... VARJE DAG! och rosor!! För det gjorde vi :)



LÄNGTAR AS HELL <3 <3

2011-10-28 @ 21:28:27
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0