Shopping inför "egen" lägenhet ;)

Goddagens!

Jag är helt slut, haha... Jag som var helt slut redan i förmiddags!! Idag har det varit full rulle kan jag meddela. Engelska och frisör, där jag fönade OCH hade kund. Det låter inte så jobbigt eller så men det innebär så himla mycket koncentration att man blir helt slut i huvudet. Efter två timmar kund gick vi till gymmet, jag tittade dock bara på, haha... Sen åkte vi buss till, ja just ja, jag flyttar hemifrån imorgon! Eh ja, i fem dagar ungefär. Vi ska bo i två av Toves släktingars lägenhet! Det ska bli helt sjukt kul! Så vi åkte till lägenheten för att checka vad de hade och inte hade. Så efter ett litet tag där kom min familj och så åkte Tove och jag och handlade för vistelsen!

Erkänner att jag kände mig lite vuxen när jag sprang runt i butiken med en korg på armen och plockade ner varor. Även om jag ställde ner korgen i mamma och pappas vagn när det var betalningdags och så då, men det räknas knappast!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahahaha, det där låter nästan lite gulligt^^Första gången är det jättekul att handla(och betala själv!) men sedan går det utför...

2011-10-18 @ 23:03:02
URL: http://marperette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0