Salong Skönheten

HEJ!

Här sitter jag, nyduschad och fixad! Idag var vi hela dagen på salongen och jag hade modell/kund! Nicklas, min morbror kom för en klippning. Han blev skitsnygg i håret, både han och jag är väldigt nöjda! Kändes toppenbra!! Innan det klippte jag klart pagen på min docka, det blev också bra men jag längtar tills jag får göra även den på riktig människa liksom, helt annat faktiskt!

För er som inte vet så tar vi emot kunder på vår "Salong Skönheten", tisdagar (efter lunch) och torsdagar (hela dagen). Otroligt billigt, t.ex. en klippning går på 120kr och folieslingor från 350kr! Känns det lockande? Ring och boka tid här: 0701-095374, säg gärna att ni vill boka tid hos mig ;) Ida i tvåan!

Förresten, om någon vill klippa page (eller en enklare gradering) innan vecka 44, hör av dig! Jag behöver en kund/modell som kan tänka sig en frisyr som hänger fritt över axlarna med kortare i nacken, detta är gratis för den personen!


Klicka på bilden för att komma till källan (JohnBauers hemsida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0