Rob och det där med fans

Robert Pattinson - Tyler Hawkins i min favoritfilm, Remember me, Edward Cullen i Twilight filmerna och Jacob Jankowski i Water for elephants, kommer till Sverige, 28/10. Jag dör. Alla de ovanstående filmerna ligger mig väldigt nära hjärtat och nu kommer min favoritskådis till Sverige för att promota Breakin Dawn, part 1. 28/10, en fredag och jag skulle bara missa naturkunskap ifall jag skulle vara ledig hela den dagen för att åka upp till Stockholm.

Jag känner lite sug, måste jag säga. Fast jag vet att det kommer vara tusentals TOKIGA Twilightfans på plats. Tusentals som är tusen gånger mer hysteriska än vad jag är. Även om han är min absoluta favoritskådis så känner jag att jag inte kommer kunna mäta mig med övriga. Det är där mina planer bromsas. Jag kommer inte komma någonstans liksom, det är "vildast" som kommer längst fram och jag lär stå längst bak.

Ja, och det säger tjejen som predikar för att inget är omöjligt och det där jag brukar dra, men den här gången är jag bara realist, faktiskt. För detta är fakta! Jag vet hur fans är. Believe me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0