Praktik, visning och klippning

Idag har det varit full rulle! På praktiken stod jag och gjorde fönvågor ett par timmar varvat med att titta på när min handledare klippte! Jag gick till skolan och åt, hälsade på i salongen där folket var i gång med frisyrer o.s.v! Efter praktiken var jag hemma några timmar innan jag drog ner till skolan igen för att kolla på visningen! Det var handledarmöte och för att göra det hela lite roligare anordnade lärarna en visning med klippningar och frisyrer, allt gjort av elever i tvåan och trean.

Det var en bra visning, speciellt bröllopsparet som var med, herrejävlar vad fina de var! Hörde lite snyft dessutom, haha! När jag kom hem så klippte jag pappa som gått och blivit långhårig! Han brukar ju raka av allt i samma längd bara, men det verkar som att han ska ha kvar det jag gjorde! Haha! Det är väl godkänt antar jag ;)

Påtal om klippning så har jag minsann herrmodell i morgon i skolan, det blir spännande!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0