Make over in my room

Ni som har mig på face kanske har läst om vad mitt rum varit med om idag! Invadering ;) haha! Nej men som jag nämnt tidigare (skrivit en hel text om..?) så har jag haft fulla väggar av affischer/posters på TH men har känt att "nja, jag har inget behov av att ha dem kvar på väggarna." Tove och jag fick idag ett ryck att ta bort dem på ena väggen och istället sätta upp inspirationsbilder på hår och make up som jag samlat på ett bra tag! Sagt och gjort! Efter att ha tagit ner ett femtiotal affischer, stora som små, började vi fixa med bilderna, sätta in i ramar och bestämma dess platser på väggen. Vi försökte dölja de värsta hålen efter alla nålar som en gång suttit nedtryckta där. Affischerna, mina älskade affischer som betytt så mycket fick lära känna insidan av en vit pappmapp i min garderob.

Jag är så jävla nöjd med resultatet än så länge!! Det känns mer "jag" nu. Har fortfarande lite inslag av TH, almenackan som gärna får hänga kvar och även tre reklamaffischer för Humanoid Cityturnén och Stockholm- och Götetkonserterna. Ska köpa lite tavlor att hänga upp, även ramar till klassfotona. Köpte förra årets på klassen och även årets så nu ska de äntligen upp på väggen! Känns jättebra! Har inte riktigt bestämt var de ska sitta än, men det ordnar sig!

Before

Såhär var det på heela väggen, (och ja, Jay fick också dra ;) han ligger för tillfället på mitt golv i väntan på en ny plats).

During


After


Tack Tove och sis för hjälpen! ♥

Kommentarer
Postat av: Elli

Oh så fint det blev :)

2011-10-13 @ 08:39:56
Postat av: Maria

Du plockade ner den fina presenten du fick av mig :O Vet hur kallt det var att stå och köa??? (typ -25grader!)

2011-10-13 @ 16:02:40
URL: http://marperette.blogg.se/
Postat av: Mikkis

OJOJ! fint :D händiga kvinnor ;)

2011-10-13 @ 19:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0