Ledig dag

Jag vaknade idag i tron om att jag skulle börja 13.40 och ha tre timmar naturkunskap, men icke sa nicke. Runt tolv fick jag sms av Tove som sa att Henke, vår rektor, skickat ut sms och skrivit att vi är lediga från den idag men att vi skulle jobba hemma. Danke, säger jag!

Ska snart åka in till stan tänkte jag för att kolla på en grej. Förresten, internet på min skoldator har lagt av. Det går inte att ansluta. Whaat liksom?! Alla andra datorer funkar som vanligt, med samma internet. Suck. Varför ska mitt alltid strula? Tur att jag har den här datorn också.

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: TEKNIKARN

Kolla ovanför tangentbordet du vet den grejen vi skulle trycka på i början så den lös orange eller blått. DU kan ha råkat kommit åt den :)

2011-10-28 @ 14:22:43
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0