Läker tid alla sår?

Hörde här om morgonen på "VAKNA med The Voice" att Jacob Öqvist var med i "4 stjärnors middag" och att han släppte en "bomb". Han berättade hur sina bästa vänner dog i en brand. Jag drogs med direkt och sökte upp avsnittet så fort som möjligt, kunde inte släppa hans story.

Jag gråter nästan nu när jag hör honom prata om det. Hans två bästa vänner, som han varit helt otroligt tajt med i många många år, de dör. Och han lämnas kvar med alla minnen, sorgen och den smärtan det för med sig.

Det är bara en sak som snurrar runt i mitt huvud just nu, hur fan överlever man?

Avsnittet.

Nej, tid läker inte alla sår. De läks aldrig, de täcks bara men slits upp så lätt.

Update: tårarna kom nu. Andra gången jag tittade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0