Jag behöver dig, kom hit och rör om. Jag behöver nått att skriva om.

Varför tittar jag på "Det okända" när jag vet hur skrämd jag blir efteråt?! Men det är ju så spännande! Haha.. Vågar knappt sova i mitt eget rum, inte bra alltså. Jag har fantasi, bättre än mitt eget bästa och så tror jag ju så hårt på vad som sägs. Jag tror verkligen på "spöken".

Imorgon ska vi åka och kolla på huset igen, då ska även Tove följa med för att liksom, godkänna ;) haha! Innan det ska vi ta en sväng förbi gymmet. Kommer se ut som en jävla packåsna imorgon, behöver låna med mig ett dockhuvud hem för att ta med på praktiken.. SÅ. Dator + frisörväska + träningskläder + dockhuvud. Behöver jag säga att jag längtar ihjäl mig?! ;)

Vet ni känslan när ni vill lyssna på någon musik, som är perfekt för ditt humör men kan inte komma på vad det skulle vara?! Det står still i huvudet och vad än du sätter på tillfredsställer det inte?! Så är det nu, för mig. Skulle vilja äta något också, vad vet jag verkligen inte men..


Kommentarer
Postat av: My

Har precis samma känsla. Med musiken. Lite för ofta. Det saknas en pusselbit i mitt musikpussel. Hm.

2011-10-03 @ 21:41:15
URL: http://obviousimaginations.blogg.se/
Postat av: elli

hmm.. kan det vara huset på sotarvägen 23 mån tro? :)



och den dära känslan känner även jag igen, man får ju tuppjuck när man inte kan sätta fingret på VAD för musik man ska lyssna på för att "hamna rätt"!

2011-10-04 @ 08:37:02
Postat av: elli

eller kanske det huset i hagnestahill :P de e dom centralaste husen jag hittade.. haha! för inte tänker ni flytta ut i skogen? ;)



PUSS <3

2011-10-04 @ 08:56:12
Postat av: IDA - En drömmande TH-tokig blivande frisör

ELLI, hagnesta!

HAHAHA nej, ingen skog!

Puss

2011-10-04 @ 09:52:54
URL: http://ikwallman.blogg.se/
Postat av: elli

hahah! ne eller hur, skog är för troll :P

huset såg litet ut på bilderna, men det kanske va större irl..?! tomten såg fin ut :)



Puss

2011-10-04 @ 10:19:55
Postat av: IDA -En drömmande TH-tokig blivande frisör

ELLI, nja superstort är det ju inte, svårt att säga om det är större IRL, det är väl individuellt hur man tycker/ tänkt från början. Vi ska ju göra om lite dessutom så det blir mer rätt för oss om det blir vårt.



Att "uterummet" knappt går att använda som sovrum gör ju också att vi måste riva lite väggar, finns ju inte en enda hel vägg i det rummet, lite tokigt ;)

puss

2011-10-04 @ 10:47:08
URL: http://ikwallman.blogg.se/
Postat av: elli

ja det är klart man får göra om lite.. men det har verkligen potential så det är ju bara att tuta och köra!! och sen är det ju bra att vi har endel handymans i familjen så det löser ju sig :) haha!

och priset är ju rena kalaset! :D

dock såg jag att dom fått in ett bud..



<3

2011-10-04 @ 11:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0