Jag är beroende av spontanitet

Jag längtar till vecka 42 och 44. Speciellt till 44. Då är det lov och jag och mina vänner ska ha ett hus för oss själva. Jag behöver spontaniteten och känslan av att ha varit med T&M, 24/7 i flera dagar. Precis som i somras. Åh.

Det är just det som är sämst med skolan. Den oexisterande spontana känslan. Jag kunde göra absolut ingenting och hade inga planer på att göra något heller tills Tove hörde av sig. Tjugo minuter senare satt jag i hennes rum och blev kvar där i två dygn. Trots att det var planerat att jag skulle åka hem senare under kvällen. I början av terminen när jag verkligen blivit van vid det var det verkligen skitjobbigt att gå till skolan varje dag, inte kunna hitta på spontana saker och framförallt sova ensam minst fem dagar av sju. Nu har det blivit vardag igen, men tro inte att jag gillar det.


Kommentarer
Postat av: Miss O

najss

2011-10-08 @ 21:04:25
URL: http://www.olessia.spotlife.se
Postat av: mikkis

Men kolla, jag var ju nästan brun! :D Ge mig sommarloooov!!

Det kommer bli så jävla nice! Middagar och allt ;)

2011-10-08 @ 22:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0