IDOL



Jag hade högre förväntningar. Sången är väl OK, inte mer men hennes rörelser och sättet hon är på scen passar inte till låten. Hon tar över scenen, absolut, den är hennes när hon sjunger och hon tar vara på tiden men nej, ta en annan låt om du ska åma dig. Älskar dock hennes styling, den var det bästa med henne idag.

Robin ser ju ut som en grövre kvinna O_O Typ Lotta Bromé.

Emil och Amanda F är inte min stil. Inte alls. Åk hem.

Molly är ju en fantastiskt sångerska men det är något med henne som inte tilltalar mig. Jag vet inte vad det kan vara men något är det. Jag fastnar inte.


Älskar Anders!! Hahaha!


Jag gillar låten i sig och jag hade mer än gärna hört Moa göra den till 100%. Synd att hon var förkyld. Hoppas hon tar med denna som cover på sin platta...


Ja Linni.. ♥ Det är ju något med henne jag inte kan sätta fingret på men för mig är hon självklar. Hon levererar alltid.


Alltså NEJ. Tycker inte om André. Inte alls. Han är bara för mycket. Stängde av det här klippet efter några sekunder, klarar inte av honom. Ser ingenting i honom. Sjukt besviken på alla killar i år. Varken snygga eller bra ;)



Amandaamandaamanda!!! AAH! Hon är ju så otroligt jävla bra! Lite tokigt låtval kan jag tycka, finns bättre för henne att sjunga men hon är ju en så otroligt grym sångerska, oavsett låt. Hennes outfit - tummen upp!

*Pär ställer en tittarfråga, vad Linni tänkte på när hon sjöng sin låt*
Linni: "Min flickvän, Isabelle, hon sitter där borta"
Pär: "Men nej, så kan du inte säga.. Jag blir alldeles tårögd" *ser väldigt besvärad ut*

Hahaha aw ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0