I´m busy

Hallå! Tänkte bara kika in lite snabbt, den här veckan kommer jag faktiskt ha fullt upp med att leva och vara kombo ;) Kommer uppdatera lite då och då kan jag tänka mig men ni behöver ju inte bli förvånade om det inte uppdateras varje dag. Det är höstlov och vi har tagit över ett hus den här veckan.

Just nu bakar vi kladdkaka, vi fick ett sånt sug så kakan är nu inne i ugnen. Ska ta ut den snart. Imorgon ska vi fira halloween, haha, vet ni vad jag ska vara? Sjätte medlemen i Black Veil Brides. Det har jag inte berättat tidigare va? Jaja, nu vet alla i alla fall. Kommer bli grymt.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ha en sjukt trevligt höstlov och skänk lite tankar till oss som inte är riktigt lika lyckligt lottade, utan som tvingas till skolan varje dag enda fram till jul^^(okej, 2dagar innan jul får jag jullov, men ändå)

2011-10-31 @ 07:50:45
URL: http://marperette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0