Hos Tove

Mikkis och jag möttes upp, köpte ett måttband på Åhléns och gick till gymmet. På dörren sitter en lapp. På den vita A5 lappen står det öppetider med svart text. Receptionen har inte helgöppet. Vi måste alltså till receptionen för att köpa våra medlemskort. Hm. Vi får vänta tills på måndag. Yes. FAN. Jag var ju skitsugen på att träna!!! Jag ville få träningsvärk i ljumskarna igen juu ;) Nej men det var bara att vända och nu sitter jag hos Tove. Vi tog en promenad hit istället för att gymma, finfint! Jaja, så kan det gå. Var ju kanske aningens osmart att inte kolla upp det innan... Fast, vi trodde ju att de skulle ha öppet!


Har rotat lite i Toves dator och hittade denna. HAHAHA! Detta är alltså från skolavslutningen i ettan. JAG DÖR SÅ GLADA VI ÄR! Klockrent att både Tove och jag ser ut att ha så jääävla tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0