Gud vill inte att jag ska röra på fläsket

Idag var det skola för hela slanten, analyserade bilder och texter på eftermiddagen. Efter skolan gick vi direkt till gymmet, fick stå och vänta i evigheter för att få köpa kort. Trodde vi. "Och ni är över arton?" "Nej under...?" "Då måste ni ha med varsin föräldrar!" "...."

Ja. Meen som tur var kom mamma och Toves mamma efter en kvart och Mikkis fick gå in ändå, p.g.a. att Gullan och jag fick två "prova på kort" var. Och det gick ju inte direkt fort att skriva på allt, bild skulle tas, tusen signaturer o.s.v. men NU har vi varsitt kort, alla tre då Mikkis pappa kom efteråt ;) Nu ska jag se till att trycka i mig lite proteiner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0