Give me a sign

Idag har uppdateringen varit bra känner jag men så får det bli ibland! Läste om idolernas uppträdande med Britney igår och om hennes diss. Hade det varit jag, som var Britney (kanske lite svårt att tänka sig in i men ändå) hade jag tyckt det var roligt och velat träffa dem en snabbis? Men nej. De fick ju inte träffa henne över huvud taget. Och att Brittan tar 5.500kr för en bild och autograf är ju helt jävla hutlöst. Efter allt hon har för sig och kvalitén på hennes material och framföranden idag borde hon värna jävligt mycket om sina fans. Då tar man inte betalt. Usch. Sånt borde man bojkotta. Glad att jag inte ens gick på konserten.

Imorgon har vi salong på eftermiddagen och då har jag graderingskund. Hoppas på att det går bra, det tror jag absolut det kommer göra :)


Vacker som sjutton är hon i alla fall. Tur att det finns något positvit med henne, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0