Första oktober

God morgon! Snart ska jag åka med Pappa och Elin ner till stan, ska möta upp Tove och Mikkis för träning! Är superpepp! Jag kommer komma ner lite tidigare än T&M så funderar på att fördriva tiden med att köpa ett måttband då jag inte hittar ett enda här hemma ._. Vi har typ flera stycken men såfort jag behöver ett gömmer sig alla!

Igår var det IDOL och som hängivet fan måste jag ju kommentera! Helt otroligt att Emil Elton gick vidare, sjukt, men men. Maikel åkte i alla fall ut, thank God. Denises hår var bland det absolut fulaste jag sett och jag hade hellre sett att Frida fick hennes wildcard! Fast, Amanda Persson fick ett och det var det absolut viktigaste!


Jag ryser och cred till stylisten/make up aritsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0