Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Alltså ja. Vad är det för typ av killar? Jag vet inte riktigt faktiskt, tror det kan vara ganska olika. Det finns dock ett speciellt "sorts utseende", haha jag vet inte hur jag ska beskriva det och jag tänker inte lägga upp en bild på en människa som ser ut så, hahaha.. Ni får nöja er med lite beskrivningar istället. Jag gillar tanken av detta:

Killar som står för sig själv och sin åsikt och tror på sig själv. Jag skulle uppskatta lite intelligens, jag behöver hjälp med matten (hahahaha!), nej men för att vara lite seriösare, så är det lite hett. Något som också är nice är instrument, jag har alltid varit lite svag för gitarrister.. Och snygga händer och armar är typ krav, inte i den mening att armarna ska vara supervältränade, det är inte det jag menar men de ska vara snygga. I någon slags benämning. Och så har vi ju längden... Vissa gillar ju långa män, jag tycker det är lite smidigare med lite kortare eftersom jag själv inte är så jävulskt lång..... Inte kul att springa runt med en pall.

Ett plus är om han står ut med mitt PMS beteende vissa dagar i månaden och tycker det är OK att jag vrider och vänder mig i typ två timmar innan jag kan somna! ;)



Den här mannen är ju jävligt sexig men det är inte riktigt hans utseende/stil som är typiskt "min typ". Bara på håll ;)

De här armarna och händerna. Mmm ♥

(kom på en sak), vidriga naglar (typ bondenaglar) är uteslutet.


Kommentarer
Postat av: My

HÄNDER ÄR SÅ VIKTIGA!!! Twinsens är ju då de vackraste jag någonsin sett. Helt ärligt. AAAHHHHhhhhHHHH!!!



Sv: MEN PRECIS!!! Är riktigt nöjd!

2011-10-11 @ 11:37:09
URL: http://obviousimaginations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0