Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Det här är mitt ämne känner jag. En av mina favoritpunkter på hela listan är det i alla fall.

Jag har en hel del mål, drömmar och önskningar.

Jag vill flytta till Stockholm, en dag i en lägenhet på Kungsholmen. 

Ett mål är är att arbeta som en eftertraktad hår- och make up artist. Eftertraktad. Människor ska veta vem jag är och vilja anställa mig för att de vet att de får vad de betalar för och lite till.

Jag drömmer om att släppa två böcker, minst. Två böcker och jag kan titiulera mig som en riktig författare. Jag vill se mitt namn i bokhandlarnas hyllor, se mitt namn på ett omslag i händerna på någon på tunnelbanan, läsa recensioner av idioter till kritiker som tycker jag skriver som alla andra.

Jag önskar mig en egen familj. Man och barn. Innan jag firar min 30årsdag. Ett fantastiskt bröllop också, ett vackert traditionellt med inslag av oss, innan 28. 

Jag vill se tillbaka på mitt liv som gammal och grå och le. Le för att jag vet att jag gjorde vad jag ville. För att jag tog vara på livet. För att jag lyckades och klättrade, både som person och karriärsmässigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0