Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



1. K:et i IKWallman står för Kristina som är ett gammalt släktnamn.
2. Ibland skrattar jag så högt att människor på våningen över mig (i en villa) väcks...
3. Jag minns i stort sett aldrig vad jag drömmer om nätterna.
4. Jag älskar att sitta och spåna på we<3it
5. Jag hatade "rockklassiker" förut, men nu älskar jag den.
6. Jag kan verkligen inte se mig själv bo i Eskilstuna som vuxen.
7. Jag älskar choklad, fast inte mörk.
8. Jag säger negerbollar, förutom på fik, då säger jag chokladbollar. Varför vet jag inte, det har bara blivit så.
9. Jag läste spanska i fyra år, hade MVG från början till slut men skulle knappt kunna göra mig förstådd om jag åkte till ett spansktalande land idag.
10. Jag säger i stort sett aldrig "ä", jag säger "e" som en stockholmare.. Detta beteende kom när jag började hänga med Tove ;)

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMARN, ELLER?

Hahaha, skyll på mig bara!

2011-10-05 @ 20:19:53
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0