2011.10.08

En kvart efter att jag gick upp satt jag i bilen påväg för att hämta mormor och handla! Haha... Vaknade lite innan elva och då tittade mamma in i mitt rum och sa att de skulle åka iväg och handla lite. Jag var inte så sugen men sen kom det fram att mormor skulle med och det var länge sedan jag träffade henne så då var det bara att skynda! Drack en drickyoghurt i bilen och hade snabbtouperat håret, haha!

Vi åkte till Maxi och Ö&B för att handla! Svängde även in på Lidl för att köpa "räkor i ring" som är så jävulskt gott, haha! Större räkor som sitter i en ring och i mitten finns någon slags sås att doppa räkorna i! Mmmm!!!!

Ikväll ska Tove och jag träna och sen ska vi slagga här! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0