2011.10.05 - praktik

God morgon! Nu är jag fit for fight, ska gå till praktiken om ungefär 20minuter! Min mobil krånglar, det står att det inte går attt skicka vissa sms... Skitskumt och jobbigt att behöva starta om mobilen varje gång. ._.

Idag är det ju som sagt praktik och jag har bestämt att jag ska gå till fortet och äta! Forever alone ;) Fast jag är ju en stor tjej som klarar att äta själv ;) hahaha!

Fick reda på nyss att det är en Big Bortherdeltagare som hoppat från en bro, självmordsförsök, men "misslyckades" och ligger nu i koma. Vi har vilda spekulationer här hemma vem det kan vara ;)

Hörs senare! :)


Kommentarer
Postat av: Elli

Vem tror ni på? .. Jag kan tänka mig att det är typ Annie som är kapabel..



Hur går det med huset?! :) spännande!

2011-10-05 @ 13:48:50
Postat av: mami

vi tror på jessika eller madde,,, eller sanna,,,, ja du ser..... många "eller "S

usch, hemskt är det i vart fall :(



det är budgivning på huset, vi får se var det slutar:)

Kram till dig Elli:)

2011-10-05 @ 13:59:16
Postat av: IDA -En drömmande TH-tokig blivande frisör

Elli, enligt kommentarer på Saras blogg är det Sanna!

2011-10-05 @ 16:41:26
URL: http://ikwallman.blogg.se/
Postat av: Elli

Ahaa.. Dom hade jag glömt bort ;) haha! Ja det är riktigt hemskt faktiskt.. :/



Fasen va spännande detta är, jag håller mina tummar för att det går vägen :)



Många kramar till er båda <3

2011-10-05 @ 17:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0