Why don´t we just fuck?

Trots att jag är väldigt trött, både i kroppen och på skolan är jag jävligt glad. Vi har fått nya platser i klassrummet (ja, inte nog med att vi gick till parken för att undersöka våra utvalda träd, vi har bestämda platser också..) och jag är sällskapssjuk, men trots det så är jag jävligt glad. Undra om det har med åldern 17 att göra ;) hahaha!

På eftermiddagen ska vi ha fönprov, klarar vi inte det på typ 30-40 minuter så är det stuga (typ.. kvarsittning?) imorgon, när jag dessutom har praktik. Har klarat det på lite under 40 förr så förhoppningsvis kan jag gasa lite extra idag och få ner det till 30.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det klarar du :)

<3

2011-11-15 @ 11:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0