Student '13

Fick precis syn på bilder från en lite random persons student. Det spelar ingen roll vems student bilderna kommer från, det fladdrar i min mage oavsett. Jag längtar så fruktansvärt mycket tills jag får springa ut (i klänning?!) till släkt och vänner som står och väntar på mig med något pinsamt plakat, tills jag bryter benen i mina klackar för att jag hoppar, springer och fladdrar runt för mycket och min klass får stå på ett flak med våra namn på en duk som täcker ena långsidan. Jag ska dricka champagne utan att bry mig ett skit om hur jag kommer må morgonen efter/ några timmar senare. För det är sista gången klass Gullhår är samlade som klass, sista timmarna av ett kapitel i mitt liv som snart kommer vara avslutat.

Jag kommer skratta och gråta om vartannat, skrika men vara knäpptyst stunden senare, ena halvan av mig kommer vara lyckligast i världen, häften av andra halvan kommer förtvivlat skrika efter hjälp och den sista fjärdedelen kommer bara älska Gullhår och John Bauer. Studenten kommer vara en upplevelese att heta duga.
Det kommer bli gaaalet.

Det nya kapitlet kommer bli obeskrivligt spännande. Spännande, och allt vad det innebär och för med sig. Jag ser fram emot ett spännande kapitel.



(För att tillägga satt jag och nästintill grinade när jag skrev det här inlägget, samtidigt som jag lyssnade på Moas "Carry you home")

Kommentarer
Postat av: Din studentkompis/din bästa kompis

Jag längtar som fan, vi kommer ha så himla kul! Allt kommer vara så bra!

2011-11-26 @ 20:19:33
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0