Try to go on as long as you can. Even when the ocean breaks apart underneath you

Jag börjar verkligen tröttna på att vänta på skolkatalogen. Det är första december imorgon och vi har fortfarande inte sett röken av någon katalog! Har ju människor jag vill titta på där, haha. Hatar att vänta! Fast den måste ju komma vilken dag som helst, men ändå.

Idag har jag, som ni vet, varit på praktik. Svarade för första gången i telefon, haha, jag är lite smått imponerad av mig själv faktiskt, för bra gick det också! Satt ju inte i telefon hela dagen utan jag övade permanent och fön på alla möjliga sätt! Och nu är jag helt slut. Alltså verkligen helt slut. Orkade inte ens följa med mamma till affären, 100 meter ifrån där jag sitter utslagen i soffan, haha.


Kommentarer
Postat av: ANDYPANDYS FRU

Du är en duktig tjej! och jag väntar också argt på katalogen!!!



Och så har vi Andy.... jag blir speechless! <3 <3 <3 <3

2011-11-30 @ 19:37:58
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0