True story. Läs och lär.

Tove har så jävla rätt. Jag länkade på facebook och måste göra det här också. Som jag skrev i en kommentar till det inlägget så är främlingar alldeles för "otrevliga" mot varandra. Tycker fler män, i alla åldrar, ska vara lite artigare mot det motsatta könet. Säger inte att det inte finns sådana boys, men de är få.

Läs här. 

Jag vill ha en gentleman. Jag vill se min framtida pojkvän hjälpa pensionärer ut ur bussen med sina rullatorer, ge sitt säte till den gravida kvinnan som stiger på bussen, hålla kvar dörren till personen bakom, låta mig gå före ut genom dörren, o.s.v.

Kommentarer
Postat av: bloggarn

Du är för söt som länkar till mitt inlägg överallt <3



Jag vill också ha en gentleman.

2011-11-23 @ 23:04:55
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0