Tove E. N. (a.k.a Gulletussan)

Fick lite på order att skriva om Tove. Någon förvånad? ;)

Igårkväll läste jag en lista på hennes blogg, svaren var så klockrena. Att hon skrev att hon kommer ha man, barn, villa, volvo om ett år asgarvade jag åt. Det är så.. Tove. Inte att hon kommer ha det, motsatsen. Hahaha, klockrent. 

Fem saker som ni kanske inte visste om henne:

1. Hon är mannen i vårt förhållande, så att säga. Hon dödar spindlar, öppnar flaskor med skruvkork o.s.v. Eftersom hon erövrar rollen så bra har jag inget emot det...
2. När det gäller att styla, spelar ingen roll om det är en människa eller docka, så ser man att någonting tänder till i hennes ögon. Det kallas att ha hittat sitt kall, sin passion.
3. Hon går in på Sweden Rocks hemsida, ungefär... tio gånger om dagen.
4. Hon har en jäkla crush Justin Bieber.
5. Hon tycker inte om när speciella personer glor som om de aldrig sett en människa förr hos Ove (matsalen), i skolan.

En till sak, som jag har med att göra också:


Kommentarer
Postat av: Toves mami..:)

Nu tog du allt i Ida..:) HON dödar spindlar, nääää...;) Då ropar eller messar hon nån av oss andra här hemma..:)

2011-11-17 @ 17:13:40
Postat av: IDA

Sussi, hahaha hon har faktiskt dödat ett par spindlar när jag skrikit på hjälp!

2011-11-17 @ 19:20:11
URL: http://ikwallman.blogg.se/
Postat av: Huvudpersonen

Tack Ida! Det här inlägget fick mig att le så jävla stort.



Och du har tur att du har mig(och att jag någongång ska få känna mig stor och stark) för jag menar... det är inte lätt att öppna en flaska med skruvkork eller döda flygande insekter :) Jag bär de tunga kassarna när vi handlar och allt sånt, vilken man!



Det känns bra att du verkligen kan pricka in vad som är mig, men ärligt... Syns det på mig att jag brinner för styling? haha det känns ju bra!



Och va i helvete gör jag inne på Sweden Rocks hemsida? Jo... Eh det kan jag inte svara på, jag menar om några nya band skulle släppas så syns det på fb och ja priser har jag ju tittat på tiotusentals gånger. Så ja jag klickar mig in där, kollar på startsidan och byter sedan webbplats. Friskt?!



Justin Bieber... Vad säger man?! Ingenting utan man skriver Justin B på handleden(ja jag har så just nu)



En sak till ska jag säga innan jag slutar på detta långa och jättefina inlägg... Du är grym Ida, G R Y M <3

2011-11-17 @ 21:18:23
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0