Take control, own me just for the night

Herregud, jag är helt slut. Pratik 10-14.30 och sedan stuga på det. Fönade hela praktiken och sedan var det fön på stugan också. Mmmm!! Behöver jag säga att jag inte vill se en fön igen?! Ska i alla fall få färga utväxten imorgon, vi har frisör hela dagen. Utväxten är inte att leka med alltså, säkert... tre centimeter. Har inte färgat sedan september. Oh god. Känner mig i alla fall lite snäll mot mitt hår.

Efter stugan åkte jag till Gulletussan, vi åt, pluggade, pratade och fikade med te (som jag för övrigt dricker nu?! Helloooo, var är hon som påstod att det var diskvatten? hahaha) och jordnötsmuffins. Typ chokladmuffins med jordnötter. Well done, Tove!


Kommentarer
Postat av: Tzaziki

Tack taaaaack! Bra där med te-drickandet, blir stolt som tuppen.



Älskar förövrigt våra fina samtal! Älskar inte när du åker ifrån mig, det blir så tyst och vem ska jag då prata med?

2011-11-16 @ 23:00:06
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0