Sweet seventeen

Dagen har varit amazing. Tvivlar på att den kunnat vara bättre faktiskt. Fina presenter från släkt, vänner och familj!

Var ju i skolan, hade svenska B och prov som kändes väldigt bra, åkte hem med Gulletussan och Mikkis som givetvis var med och kalasade med släkten på kvällen! Vi hade beställt fransk chokladtårta som smakade väldigt bra!


Från Tove och Mikkis! Armbandet var typ vääärldens snyggaste!

Yeah, I told you so!


Av Elin fick jag två ramar med tre bilder i varje från gamla tider ^^ haha! Vissa var äldre än andra men det var väldigt kul och fin present!





Das cake!

Och vet ni? Jag klarar av att dricka te. Dock bara två sorter (this far..),  men det är bättre än inget! Vill ju kunna dricka det liksom.

Kommentarer
Postat av: partypinglan

Åh fett fina presenter, jag äääääälskar armbandet!!!!!!! Och jag är stolt över dig och ditt te-drickande :D

Tack för att jag fick vara med och fira din dag, haha <3

2011-11-14 @ 22:25:44
URL: http://kotlettkex.blogg.se/
Postat av: DU HAST

Längtar tills vi får spela det där spelet! Och finaste armbandet, hell yeah!

Du lär dig dricka mer te snart, världens godaste (och kaffe förstås) ;)

2011-11-15 @ 09:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0