Salongen hela dagen

Full rulle idag. Typ. Ungefär. Nästan.

Som rubriken säger, salongen hela dagen och "skrev" upp mig på ytterligare tilltaganden. Imorgon och på lördag ska jag bl.a. stå utanför Claes Ohlson och styla. Jag och Tove, det är väl i stort sett bara vi från tvåan som sminkar och vi står på barn-ansiktsmålning. Ska bli sjukt kul faktiskt. Haha! Vi är så peppade och har nu tittat på en DVD om ansiktsmålning som vi hade hemma, haha. Vi kommer bli jättepoppis bland kidsen! Ska göra samma sak på lördag, längtar!

Det är sånt här som får mig motiverad, som gör frisörprogrammet så pass roligt. Det är mässor och annat fix som detta jag får ut något av.

Nu väntar jag på Ulrik på Jullotta på Liseberg, wohoo!



Kommentarer
Postat av: målarn

You, Me and the ansiktsfärg <3

2011-11-24 @ 21:40:16
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0