Plugg hos/med Gulletussan

Vi ska ev. ha NK-redovisning imorgon så idag är det hårdplugg. Ehe. Har tagit mig lite kvalitetstid med we<3it ett tag... Ska nog ta tag i plugget snart igen. Har faktiskt pluggat en hel del sedan vi kom hit!

Är lite slut i huvudet efter gymnaisemässan idag faktiskt, men kul var det! Jävligt kul!! Vi gjorde naturligtvis både hår och make up. Make up är (såklart..) tio gånger roligare och mer givande än hår (för mig), men hår funkar också väldigt okej för min del! Känns som allt jag gör är rörelsen av "platt-tångslockar", herregud, vet inte hur många huvuden jag gjort med lockar idag alltså. Det kommer ju mest in tjejer med långa hår som vill ha "lockar", jahapp bara att sätta igång.

Så kom det även in tjejer som typ tvingades ner i stolen av sina på:iga vänner som tyckte det var toppen då vi gör allt gratis. Hur som helst, dessa tjejer satt typ livrädda i stolen framför mig och kved. Seriöst? Jag skulle styla dem, det gör inte ont och det är inte farligt. Skulle ju inte ens klippa eller något?! Men men, en plattång kanske är skrämmande, vad vet jag.

Som sagt gjorde vi ju make up också, Toves "kunder" var typ alla bestämda och ville ha en sotning eller så, mina sa "eh jag vet inte....." eller "spelar ingen roll" och såg ut att vilja dö ungefär. Var det slumpen att jag fick de mesiga eller blev de rädda för mig?... Hahahaha spännande.


Kommentarer
Postat av: sångerskan på golvet(som inte ska sjunga för kvinnan har ont i halsen, men det struntar hon fullständigt i för det är verkligen det bästa hon vet)

Det är för att jag är bäst!



Nej men jag fick väldigt många som också sa "jag vet inte" eller "gör vad du vill" men å andra sidan så sminkade jag typ nästan alla känns det som. Vilket jag absolut inte har något emot ;)



PLUGG PLUGG! Vi är förjävla duktiga!

2011-11-10 @ 19:37:40
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0