När det är som bäst.

God morgon! Eller ja, klockan är snart halv tre, men jag gick ganska nyss upp på riktigt. Igår hade vi halloweenfest och jag var som sagt sjätte medlemen i Black Veil Brides. Fett sexy, hell yeah. Har fortfarande kvar svart kajal på halsen. Fast jag tvättade i alla fall bort sminket innan jag somnade, till skillnad från vissa andra... ;)

Vi råkade somna och sedan vaknade vi fram emot 5 snåret, efter en timme åt vi tacos. Där satt vi, trötta men ändå pigga, och tittade ut genom köksfönstret och vinkade hejdå till grannarna som skulle iväg och jobba. Vi lade oss efter det igen, och vaknade X antal timmar senare.

Har jag sagt att jag älskar lov?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0