Lite smått och gott om dagen

Idag har jag inte gjort ett jävla piss! Varit hemma, slöat och slappat. Ganska skönt faktiskt! Behövdes i alla fall, om inte annat.. Ska se om jag ska orka fixa lite ny musik till mobilen... Måste dock ta mig till min andra dator då blåtandsmojen som man trycker in i datorns hål där man kan stoppa i USBminnen, inte funkar på skoldatorn. Vet inte om de har blockerat bluetooth eller vad det kan vara...

Är för övrigt jävligt sugen på godis och cola. Min familj drack cola till maten och åt godis efteråt. Haha. Efter nyår... DÅ NI!

Ska bara säga en sak ang ansiktsmålningar, min hud gillade inte färgen... Har fått massa kompisar i ansiktet efter två dagar, konstant målad i ansiktet. Både mitt eget smink som jag fixade på morgonen och sedan ansiktsmålningen ;)


Kommentarer
Postat av: Mami

usch så taskiga vi känner oss nu..... :(

2011-11-27 @ 21:26:50
Postat av: IDA

Mamsen, nejdå :D klart ni ska äta :)

2011-11-27 @ 21:28:02
URL: http://ikwallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0