Friday, I´m in love

Hellu!

Hmm.. Var ska jag börja? Gårdagen gick sjukt fort, åkte in till stan för att luncha med mormor, mamma, syster och kusin. Det blev kinamat! När jag kom hem därifrån gjorde vi inget speciellt, men fram emot kvällen fick vi middagsgäst som även stannade över natten. Jag mådde skit efter att vi ätit och spelat kort så jag gick och la mig runt tio. Vaknade flera gånger under natten men nu efter c:a 12 timmar sömn mår jag bättre.

Vet ni?! Imorgon ska jag, Tove och min familj till Norrköping! Tove och jag har typ sedan i somras velat åka till Style By Tyrabutiken där och nu ska vi dit. Wiiihooo! Vad mer vi ska göra där är ännu oklart, haha, men det blir väl lite andra butiker och så också kan jag tänka mig.

Och snart är lovet slut. Fast det har varit ett jäkla bra sådant. Är dock inte speciellt utvilad, vilket lov kanske är lite till för ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0