Cause you were born into this evil world where a man is killing man, and no one knows just why

Engelska B och "the modern era". Inte lätt. Och inte speciellt kul heller. Haha! Vi ska redovisa det här om några veckor, längtaaar!! 

Min ensamma plats stinker kaffe, jag är makalöst trött, sällskapssjuk och dessutom lite hungrig. Jag glömde mina hörlurar hemma, så typiskt. Efter skolan ska Gulletussan och jag en sväng till gymmet och sedan kolla på en lägenhet. Köket är typ to die for. Länge sedan jag pratade om min fantasi-aupair-pappa som kommer vara rik, Andrew som han heter, han kan få köpa den lägenheten till oss :) om han vill, och det vill han ju såklart.

Jaja, back to work. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0