Att vara lärjunge

För några veckor sedan, under lovet, när jag, Tove och Mikkis bodde tillsammans i ett hus så skulle Tove och jag tvätta. Eller, jag följde med ner i källarn och Tove tvättade. Skulle även hjälpa henne att vika lakarn, första gången i mitt liv typ? Ja, jag är väldigt bortskämd med att mina föräldrar tvättar, viker, stryker, diskar (sätter igång diskmaskinen.. Ställer knappt ner min tallrik o.s.v. själv... ehe..). I alla fall så fick Tove visa hur man bäst viker och då sa jag på skämt "jag kan ju bli din lärjunge" och så har det blivit ;)

Idag var det dags för lektion igen, denna gång i slipsknytning. Tove visade, jag lärde. Så nu kan jag knyta, som ni såg i förra inlägget. Det resulterade i att jag, Tove och Josefin sprang runt med slipsar, jag var lite i extas över att jag lärt mig att jag ville knyta, knyta, knyta! Haha!



Världens bästa Jesus/lärare som lär mig allt hon kan ♥


Hittade världens finaste slips!! Den fick min snygga herrdocka runt halsen.

Kommentarer
Postat av: jesus

Jag kommer lära dig att bli en riktig hemmafru, ska lära dig allt jag kan! Och än så långe måste jag säga att du är min stjärnelev, sen att jag bara har en lärjunge det säger vi inte! Du är riktigt duktig, inga tvivel om det. GOOD JOB! I'm proud! <3

2011-11-29 @ 19:31:27
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0