21 december 2011

HEJ! Alltid jag att skriva hälsningfrasen med stora bokstäver? Äsch. Det blir mer.. explosivt då eller något ;)

Ända sedan igår lunch har jag varit skitsugen på pizza... På svenskalektionen idag hade typ halva klassen en het diskussion kring pizza och mat överlag, hahaha bjöd på mycket skratt vill jag lova. Alla blev hungriga och jag tjatade ihjäl alla om att jag ville ha pizza. Efter skolan skulle jag gymmat med Tove och Mikkis. Vi gick till Phoenix och åt... Pizza, istället. Gott så in i helvete, haha! Mycket efterlängtat.

Fick reda på att vi på John Bauer får jullov 21/12 istället för 22/12, love it. Hahaha en dag extra i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0