14 november 2011

Just nu är vi i full gång med försäljning här, alla vi gullisar i klass Gullhår! Vi har precis avslutat New Body, vi har samlat ihop över 11 000kr, helt sjukt med cash! Påsförsäljningen är snart också avbockad. Meeen, vi ska sätta igång med kakförsäljning också. Som jag har längtat!! Morfars chokladkex är TO DIE FOR!!! Så jävla goda! En hel låda för endast 50kr. Som hittat. Love it. Kakor är bäst. Kommer innan jul, perfekt julklapp. Hell yeah.

Vi var nyss och åt, korvstroganoff på sin födelsedag :( Korvstroganoff är aldrig en tiopoängare men det får jag väl stå ut med :)

Fick precis lite skäll av Tove som tyckte jag blivit en dålig bloggare på senare dar, ska se till att förbättra mig så jag slipper stryk :(


Estocolmo <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela den bästa

DET ÄR GODIS INTE KEX!!!!!!!!!!

2011-11-14 @ 12:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0