Ytterligare en skoldag att bocka av!

Klev innanför dörren för c:a tio minuter sedan, nu har jag slagit mig ned på mitt golv med datorn i knät och en klementin i munnen ;) haha! Först hade vi ju som ni nog förstod, frisörteori (permanent...), sedan var det lunch och efteråt skulle vi fixa med make up. Vår lärare Nettis gick genom sminket i Mistboxen och vilken pensel/borste som används till vad, jag visste redan allt men jag hade inte väntat mig något annat.. hehe. Vi fick tillbaka frisöruppsats som nu svenskläraren bedömt utifrån svenskkriterier, jag är ett steg närmre MVG. Åsom.

På praktiska passet städade vi salongen och jag, Karin och Cindy masade oss ned till garaget för att slänga skit. Det gick lite sisådär att komma tillbaka upp (hittar man inte så gör man inte :S) men tillslut så ;) Jag tvättade Nettis hår och sedan rullade jag ett huvud på 40minuter. Seeen fick vi sluta tidigare, typ 50minuter. Det säger man aldrig nej till ;) haha..

Nu framöver är det en hel del schemaomläggningar, Wellabesök, Nationella prov som ställer till det så vi missar viktiga lektioner som måste läggas någon annan gång.... Det gäller att hänga med i svängarna så man inte står där en morgon och helt plötsligt är det NP i något ;) haha..

Jag skulle vilja baka ananaspaj just nu men vi har bara ett kök... Och där är min syster och hennes polare. De gör maränger... Tro om storesyster får ta sig ett smakprov när de är klara ;)

Grattis till den som orkade läsa allt, haha, ser nu att det blev en del ;)



Ingen som vill ge mig Melrose Place Season 3?!? Jaaaaaa jag älskar 90-talsserier!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0