VARNING FÖR MATTE PÅ FREDAGAR/ world stage

Om du någonsin får matte som sista lektion på en fredag - protestera. Det är fan inte kul. På allvar. Haha. Det är näst intill hemskt för ens matteinlärning. Fast rätt kul om man gillar att flamsa och skratta. :D

Jag hade tänkt att titta på Big brother nu då jag missade gårdagens. Snart ska vi åka till farmor (som är i Tyskland och handlar sprit ;)) och låna hennes tomt och grilla! Smaskigt!

Ikväll är det dessutom THs World Stage uppträdande på MTV 20.55, det är dock inget nytt, det spelades ju in förra sommaren så det har jag ju sett X antal gånger ;) Wondergirls och K. Perrys m.fl. framträdanden skulle också visas om jag har förstått det rätt. Inte så insatt på just den fronten.


Kommentarer
Postat av: ' eemmaaj ' Saveu ♥

finaste på tv.

2011-05-13 @ 21:24:42
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0