Utväxten - CHECK

TjabbaTjenaHallå!

Vi fick sluta tidigare idag, c:a 75minuter! Fast vi hade ändå lektion i c:a tre timmar men vi började tidigare då alla var klara med NP så vi skulle hinna äta och ändå hinna till framflyttad lektion 11.30. Jag gjorde inte mycket på lektionen då jag färgade min utväxt. Eller ja, Mikkis färgade den åt mig! Blev en aning svettigt då det bara fanns en halv tub (ungefär) av 2/0:an (svart). Som tur var räckte det men det var precis på håret (höhö vitsigt!). Färgade även sidecuten den här gången så nu är det också svart. Jag tänkte färga rött men det fanns så ont av röda färger så då sket jag i det. Som ni kanske förstår har de inte köpt in så mycket färgtuber nu eftersom varken vi eller tvåorna har så många lektioner kvar i salongen. Varför köpa in och låta dem stå över sommaren? 

Hur som helst, utväxten är fixad och längderna är lika kolsvarta. Awesome. Dessutom luktar hela jag salongprodukter, inte illa pinkat!






Kommentarer
Postat av: mikaelaaaaa

Färgfläckar </3

2011-05-24 @ 20:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0