Upp och hoppa

Nu är jag vaken och ska sätta igång att sminka mig! Lär ju få tvätta bort det efter lunch då vi ska sminka på praktiska frisör men jag tänker inte gå osminkad fram till dess bara för den sakens skull. För övrigt tror jag/vi att det är prov idag, vi har inte fått en bestämd dag men vår lärare har gett oss lite vibbar. Jag är sjukt opepp. Det är bara att be till Big Brotherguden (HAHA) och hoppas på att det jag kan är nog. Det spelar tydligen ingen roll att man skrev MVG i höstas, provet måste göras. Jag har försökt plugga till det här provet men det går inte in. Jag vet inte varför för jag försökte verkligen.

Jaja, det går som det går. Jag känner mig glad idag and that cannot be destroyed! Vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

sv: Jahaa! Haha. Fan vad kul :D. Vilka dåå?



Nja, jag har sett de live 3 ggr (Dortmund 08, Stockholm 10, Göteborg 10) och sen har jag träffat de 3 gånger (Stockholm 07, Stockholm 09 två gånger) och sen sett de på håll en gång (Stockholm 07), haha.

2011-05-17 @ 09:08:31
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0