"Tre vilsna prinsessor"

Jojo, nu sitter jag och skriver sagor. Jappjapp. Det går sååå bra. Nej det gör det inte, jag känner mig så fjollig när jag skriver det här. Liksom, en saga?! Det gjorde jag inte ens i femman. Haha!

Efter lunch på engelskan ska vi se på film, det ser jag fram emot!! Fick tillbaka engelska NP proven för att kika genom misstag osv, då såg jag nästan hade alla rätt på hörförståelsen. Hallelujah, det trodde jag väl aldrig! O_O Fick VG i snitt på NP och det känns väldigt bra måste jag säga.

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Elli

Vad du är duktig :)

2011-05-19 @ 15:04:18
Postat av: IDA - en drömmade TH-tokig blivande frisör

ELLI, tack ^^ ibland kan till och med jag ;)

2011-05-19 @ 18:55:15
URL: http://ikwallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0