TODAY

Dagens mående: Bara bra!

Dagens klädsel: Svarta tights, svart linne och röd- och svartrutig skjorta

Dagens smink: Någon slags sotning (kanske...?), mascara, concealer, foundation, puder, primer, ögonbrynspenna och rouge.

Dagens frisyr:
Utsläppt och en slapp toupering.

Dagens händelse:
Kyrkogården med Tovegirl

Dagens låt:
Jar of hearts - Christina Perri

Dagens planer:
Skola och sen blev det lite spontant som vanligt (:

Dagens vill ha:
En av det andra könet som kan ligga ytterst i sängen och rädda mig från spöken. Var helst över 1,70 ;)

Dagens drog:
Skratt (som vanligt? ;))

Dagens tråkigaste:
Att man måste skriva sminkrecept, helt onödigt när man har ett minne och ögon som fungerar som det ska..

Dagens roligaste:
Mycket men kanske blondinen på kyrkogården, mmmgrrr!!

Dagens förväntning: Ett dampigt samtal, men som inte verkar komma. Inte klagar jag.

Dagens måste:
Promenera lite mer än vanligt

Dagens person:
Tove

Dagens köp:
Bonaqua med Jordgubb- och rabarbersmak! Sveaplan hade inte päron...

Dagens godis:
Jag äter inte godis!

Dagens ord:
Jojo, ..(valfritt ord, fast ett exempel är "miljötänkare")..


Kommentarer
Postat av: trädgårdsarbetaren på kyrkogården

Åh jag är dagens person :D (såklart...)



"Dagens vill ha: En av det andra könet som kan ligga ytterst i sängen och rädda mig från spöken. Var helst över 1,70 ;) "

Jag råkar veta en mycket bra kandidat ;) hihihii

och kyrkogården was awesome <3



2011-05-20 @ 20:55:55
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0