Titanic - bio hos Tove

Imorgon håller jag tummarna för att jag kommer kunna färga håret. Min utväxt är allt annat än okej och färgen börjar lossna lite och skifta (eller mer?) i brunt. Förmodligen kommer jag inte bara färga utväxten. Jag tänker inte skriva vilken färg/nyans/ton det lutar åt då jag inte är säker men avfärgning kommer behövas (vilket är rätt logiskt) ;)

Jag, Tove, mamma- och yngsta syster Nilsson hade "bio" idag i deras vardagsrum med popcorn och grejor. Väldigt mysigt måste jag säga! Vi såg Titanic, vilket var första gången för mig. Jag VET, det är INTE KLOKT! Verkligen på tiden att jag såg den. Och ja... Jag såg den. Herregud vilken film. Så otroligt himla vacker. Och sorglig. Och fin. Och hemsk. En sak jag inte kan släppa är hur sjutton man kan spela in en film som den. Allt var ju så otroligt verkligt?! Herregud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0